Grootouders

Janus
Hallo allemaal,

Een poos geleden heb ik vragen gesteld over het onderwerp Kleinkinderen en niet gelovige grootouders.

Ik heb voor het eerst weer contact gehad met m'n zoon...............

Ik wilde het jullie toch even laten weten, jullie waren, toen ik echt heel ongelukkig was, heel lief voor mij en hebben mij ook echt een hart onder de riem gestoken.

Door jullie ben ik ook meer gaan lezen over de kerk en daar word ik een stuk wijzer van.

Ik dank jullie voor jullie steun en liefde die mijn kant uit kwam.

Janus

Re: Grootouders

Mosiah
Administrator
Dat is goed nieuws, Janus. Ik ben blij dat je wat aan dit forum hebt gehad.

Voor degenen die niet (meer) weten waar het over gaat: hier is een link naar het oorspronkelijke bericht.

Re: Grootouders

Janus
Hallo Mosiah,

Zeker heb ik er wat aan gehad, bedankt daar voor.

Groetjes Janus

Re: Grootouders

Mosiah
Administrator
Graag gedaan. Als je nog tips hebt uit de praktijk, hou ik me aanbevolen.